پدر علیپدر علی، تا این لحظه: 46 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
مامان سهیلامامان سهیلا، تا این لحظه: 36 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
مائدهمائده، تا این لحظه: 16 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
مانیمانی، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

خانواده 4 نفرمون

مادرودختر

1399/7/14 17:58
نویسنده : مامان سهیلا
88 بازدید
اشتراک گذاری

#مادرودختری
(( ۱۷ ))سالم بود که ازدواج کردم اون موقع خیلی همه دوست داشتن سریع بچه دار شم 😖بار نمیشدم با علی رفتم دکتر گقتن کیست تخمدان دارم😣دارو استفاده کردم که یهو به طرز وحشتناکی احساس درد کردم😥گریه کنان با داداشم رفتم بیمارستان تا رسیدم سریع رفتم اتاق عمل🏥
کیستم به شدت اوج گرفته بود که باید عمل میشدم😝
بعد از جراحی دکتر گفت دیگه مشکلی ندارم 🤗
تو سن(( ۱۹ ))سالگی باردار شدم 🤰
علی از آرزوهاش بود بچه اولمون دختر شه چون خودش بچه اول خونوادس و همیشه میگه باید همیشه بچه اول هر خومواده ای دختر باشه 😅
((۲۰ ))سالگی مائده به دنیا اومد 🤱👩‍🍼
یه دختر بچه توپولی 😜
الان مائده ((۱۴ ))ساله ی من، دختر دردونم دیگه بزرگ شده که هر جا باهاش میرم میگن خواهرید 🙈
حتی مدارس هر وقت رفتم ازم کلی مدارک میخوان واسه ثبت نام چون حتما باید مادر یا پدر حضور داشته باشن و همیشه این مشکل با من بوده تا ثابت کنم دخترمه 😅ولی خیلی لذت داره این فاصله سنی کم کنارش
انگار دوتا خواهریم👯
#دخترم_زندگیم #دختر #پرنسس #مادرودختر

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)